Thursday, November 22, 2007

Eu votez? De data asta se pare ca totusi da.

De la Cristian Banu. Fiind in Franta, nu am dreptul sa votez la alegerile europarlamentare din Romania, deci am deja un motiv mai putin sa ma duc la vot in weekend-ul urmator ba il am si poate ma si duc. Daca as fi in Romania nu stiu exact pentru cine as vota - am simpatiile mele dar stiu destul de putine despre calitatea de profesionisti in ale Bruxelles-ului a candidatilor - ezit intre PNL si UDMR. La referendum voi putea vota dar n-o voi face pentru ca nu-i vad absolut nici o finalitate. Guvernul si-a asumat raspunderea pentru modificarea legii electorale, proiectul de lege a fost deja depus, cred ca mai ramane doar de discutat in Parlament, referendumul e in consecinta inutil.

Stafeta merge mai departe la Sorin, Eduard si Sebi, if they feel like.