Saturday, December 30, 2006

Cum a fost la Cluj BlogRoll gathering

Pai a fost fain. Am reusit sa ne strangem vreo 10, chiar 11 : Alexandra, Licurici, Ida, Petroniu, Razvan, Andrei, Sebi, Horia, Bogdan, Dacian, Dan. Mai spre sfarsit ne-au joinat Fana si Codrin. Mai intai la Casa Ardeleana, dupa aceea in Insomnia. A fost atat de fain incat ne inalnim din nou miercuri dupa ce vom fi cu totii bine integrati in UE. Am vorbit de toate in toate directiile, eu n-am castigat berea Ursus si am aflat ca cuvantul "participativ" nu exista in limba romana. Sunt si poze aici si aici. Ca si in vara, si acum am cunoscut oameni foarte faini de care habar n-aveam ca pot sa existe. Ceaiul pentru Licurici se va face data viitoare, I promise:)

Later edit : Alexandra si Ida vorbesc si ele despre seara de ieri.