Saturday, December 16, 2006

Ce-am mai citit astazi

Ma iau si eu dupa Sebi

  • De ce plange Basescu. Un subiect interesant, dar facil. Plange ca are ceapa in buzunar. Explicatiile cu temperamentul sangvinic nu tin, e politician si nu un politician oarecare ci unul dintre cei mai buni, alaturi de Tariceanu.
  • Acuzatii de popa beat: "Militienilor, m-ati torturat!". La inceput credeam ca eu sunt in poza, dar dupa ce-am vazut clipul de pe Antena 1 din subsolul articolului am decis ca nu sunt eu:) Eu nu am mobil:) No comment.
  • Zece evenimente care ne-au schimbat. O initiativa interesanta, mai ales ca Dragos Bucurenci si Cristian Parvulescu isi prezinta fiecare lista. Relativ la felul in care vad si inteleg societatea romaneasca, ceea ce m-a schimbat pe mine ar fi Decembrie 89, Targu Mures 90, Piata Universitatii 90, Mineriada 90, alegerile din 96, Politice de H. R. Patapievici (lectura 1996), Istorie si mit in constiinta romaneasca a lui Lucian Boia (lectura 1997), alegerile din 2004, Transilvania subiectiva de Alina Mungiu Pippidi (lectura 2005), infiintarea Cluj BlogRoll in 2006, Letopisetul Tarii Moldovei de Grigore Ureche (lectura deocamdata partiala 2006).
Daca aveti timp si chef considerati-va provocati la ultimul subiect:) Daca sunt evenimente care v-au schimbat intr-un fel sau altul atunci dati-le drumul pe tzeava.