Friday, July 14, 2006

Ce mai e nou

Am deschis bloglines dupa 2 zile si m-am speritat. Inainte sa-l inchid la loc am aflat via Chestii, cioace, susanele ca Yahoo! si Microsoft si-au interconectat comunitatile de Instant Messaging. Bravo lor, personal ma inspira mai mult chat-ul de pe GMail, discret si non intruziv, iar daca ma gandesc bine Jabber stie de mult sa interconecteze clienti IM din diferite sisteme:)

Adrian Rusu si-a facut blog care simt ca va fi interesant de urmarit asa ca don't forget to bookmark it. Iar poza pe care si-a pus-o e mult prea tare:)))

Azi la ora 17:00 nu mai gaseam nici un numar din Dilema pe la chioscurile de ziare din Cluj. Stiu, e disponibila online, dar cum imi place mirosul de ziar si actul de a citi de pe hartie, macar in astea doua saptamani cat sunt in Cluj sa-l cumpar. In schimb alaltaieri inca mai gaseam Dilema de saptamana trecuta. Weird. Mai incerc maine dimineata. In schimb mi-am luat primele doua numere din dilemateca, sa vedem ce da.