Friday, June 16, 2006

Outlook

Detest Outlook dar este unul din instrumentele principale pe care le folosesc la job asa ca... In fiecare dimineata cand ma pun la birou, primul lucru pe care il fac este sa verific daca in timpul zilei am ceva sedinte programate in Outlook. In dimineata asta n-am avut. E cool, asta inseamna ca pot lucra in relativa liniste sa-mi fac treaba. In Outlook marchez zilele in care sunt absent, asa oamenii stiu ca n-au ce sa-mi scrie in zilele alea. In Outlook setez mesajul ala genial "Sunt absent pana in data de xx/xx/xx, pentru probleme urgenta contactati pe Xulescu" cand ma car in vacanta, astfel cantitatea uriasa de mailuri pe care le gasesc la intoarcere pare sa se diminueze. Am renuntat la marcat taskurile in Outlook dupa ce am vazut ca nu pot sa ma tin de deadline-uri (mai mult autoimpuse) asa ca am trecut pe sistemul stickies cu o todo list de 3 kilometri pe care o mai golesc cam o data pe luna.

In concluzie Outlook imi cam calibreaza munca de zi cu zi, pe-acolo imi vin 90% din tasuri, pe-acolo ajung documentele, pe-acolo vin sedintele, pe-acolo pleaca documentele, cererile si restul. Si nu-mi place Outlook, damn you Microsoft ca mi-ati bagat pe gat chestia asta:)