Saturday, June 24, 2006

Medicala la fost vizita o ieri am suprarealista

Ieri am fost la vizita medicala de rigoare care se impunea dupa o luna de la operatie. Am intrat mai mult sau mai putin increzator si am iesit tulburat ca dupa o reprezentatie a unei piese de Ionescu.

Personajele:

  • Eu - pacientul
  • Profesorul - un chirurg cunoscut din Lyon pe la 65 de ani dupa estimarile mele
  • Vizita - dimineata la 10:15, m-am dus sa-mi zica de sanatate (de-a mea nu de-a lui)
Actul I
Singura scena

Profesorul (examinandu-si opera) : Cand v-am operat?
Eu (pe burta) : Acum exact o luna.
... cateva minut mai tarziu...
Profesorul (examinandu-si opera) : Deci v-am operat acum o luna jumate....

Actul II
Singura scena

Profesorul (examinandu-si opera) : Cicatrizarea va lua 3 luni.
Eu (in mintea mea) : **ck! Ce nashpa.
Profesorul (uitandu-se catre dsoara interna) : Domnisoara, notati. Cicatrizarea sa va incheia in luna ce urmeaza.
Eu (in mintea mea) : WTF?!?

Actul III
Singura scena
Eu (tot pe burta) : Pe 5 iulie plec in vacanta in Romania.
Profesorul (examinand asistenta pansandu-ma) : Sunteti roman?
Eu (tot pe burta) : Da.
Profesorul (examinand asistenta pansandu-ma) : Unde in Romania?
Eu (tot pe burta) : Cluj.
Profesorul (examinand asistenta pansandu-ma) : Cluj? Stati un pic, ma intorc imediat si continuam discutia.

Pleaca, revine dupa 5 minute cu numele unui chirurg din Cluj dupa care dicteaza domnisoarei o scrisoare catre el cu cazul meu. Ma sfatuieste sa-l caut in Cluj pentru ingrijirile necesare. Cateva minute mai tarziu...

Eu (pe scaun de data asta) : Si nu stiti unde il pot gasi pe acest chirurg, la ce spital sau clinica lucreaza in Cluj?
Profesorul (cu privirea pierduta in spatiu) : Pai sigur il gasiti intr-un anuar.
Eu (in mintea mea) : Ihi, exact...