Tuesday, June 27, 2006

Lyon in poze faine si texte iritante

George Nicolae are niste poze foarte faine cu Lyon aici facute intr-o vizita recenta in Franta din cate am inteles. Mai gasiti pe blogul lui George si alte poze pe care le-a facut in Franta in Haute Savoie prin posturile sale din ultimele luni. Mi-au placut toate, cele de la Lyon in mod special si asta din cauza familiaritatii locurilor.

Dar dupa parerea mea, textul scris de George in preambulul pozelor cam sufera. Sufera de acel sentiment al romanului care merge intr-o tara din Europa de Vest considerandu-i din start pe localnici drept cretini pentru tot felul de motive stupide. Atitudinea asta dovedeste doua lucruri: nu cunoaste deloc societatea in care merge si nici nu e dispus sa faca un efort minim de a o cunoaste. Si un efort minim nu e greu de facut. Textele lui imi taie tot cheful de a ma mai uita la poze si atitudinea mi se pare jenanta de-a dreptul. Si daca nu ati aflat inca, sa stiti ca a fost ales the best guy in town la capitolul bloguri foto romanesti la roblogfest si la concursul de bloguri de la Olimpiadele Comunicarii, deci macar in virtutea acestui statut ar putea renunta la chestii din astea penibile.