Friday, June 16, 2006

Jobbing sucks

Emisiunea de pe TVR, Jobbing, despre ea este vorba. Din frustrarea de a nu putea vedea Suedia cu Paraguay ieri seara pentru ca nimeni (la care nu trebuie sa platesti) nu o transmitea, am ajuns sa imi petrec vreo 15 - 20 de minute uitandu-ma la Jobbing. Unde am vazut doua chestii : pe Gianina Corondan la capitolul "meseria de star" sau asa ceva si pe un producator de muzica (din poze am dedus ca ceva gen hip-hop) vorbind despre meseria si parcursul lui. Subiectele si le aleg cum vor, vorbesc despre ce joburi de actualitate si urbane vor, as zice ca e chiar foarte bine in principiu, why not, adica poate sa fie interesant chiar si pentru unul ca mine, morocanos, plictisit si anti urban:) Numai sa schimbe prezentatoarea aia care nu stie sa inchege 2 cuvinte inteligente dar care in schimb trebuie neaparat sa fie filmata in fata unei fantani cu cositele-i aurii in vant. Si cand mai fac interviuri cu oameni in carne si oase, sa-i caute pe cei pe care i-a ajuns din urma si cultura si educatia, nu numai banul si care sa aiba o atitudine mai putin afectata de "ce bashtan am ajuns, las' ca-ti explic io cu ce se mananca treaba asta". In concluzie o idee buna, deplorabil pusa in practica, sau daca vreti implementata defectuos:)