Wednesday, June 28, 2006

Holy Diver

Cam asta e cantecul momentului. La unele trupe sunt un intarziat irecuperabil, cum ar fi Dio. Care ascultator de metal n-a auzit de Ronnie James Dio? Am auzit si eu de el, stiam de perioada lui din Black Sabbath (la Black Sabbath prefer Ozzie Osbourne de departe) si de trupa lui, Dio, dar am pus mana sa ascult ceva doar acum cateva zile. Cu Iron Maiden n-a fost chiar la fel, Piece of Mind l-am ascultat pe la 13 ani, dar spre rusinea mea am ajuns sa ascult Seventh Son of a Seventh Son si The Number of the Beast abia la facultate pe cand altii incepusera cu Maiden din frageda pruncie. Dar cu Death, Kreator si Sodom sunt de la 13 ani, asa ca asta compenseaza:) Asa-s eu, imbatranind invat sa gust vinul vechi si bun:) Deci, Holy Diver din 1983, un heavy metal slow paced foarte old school dar bun de tot. Si daca dati peste Metal: A Headbanger's Journey o sa vedeti ca Ronnie James Dio e si un tip foarte simpatic cu care o sa va doriti sa beti o bere intr-un castel scotian. El a adus in metal si the devil horns \m/, un aport cultural esential:)