Wednesday, June 07, 2006

Cultura colaborationismului

Cum zilele astea stau pe-acasa si ma trezesc destul de tarziu (asta dupa ce ma culc inapoi dupa trezirea de la ora 6 - ca si cea din 06/06/06 - ca sa-mi iau medicamentele:)), ma mai uit si la ce chestii sunt difuzate pe TVRi in timpul zilei. Astazi am vazut o editie a emisiunii "Interogatii radicale" cu subiectul "Cultura colaborationismului" cu Catalin Avramescu, Ioan T Morar si Ion Manolescu. A fost o discutie reusita, cu destul de mult continut serios dar care s-a petrecut intr-o ambianta relaxata si chiar fun. Am apreciat mult asta si l-am apreciat in special pe Ion Manolescu, - despre care inca nu auzisem pana astazi - care mi-a lasat impresia unui tip foarte inteligent, fara pretentii, cu o viziune clara si exprimare de om normal, un tip fain.

Videocast-ul emisiunii este disponibil pe site-ul TVR (link).