Sunday, May 28, 2006

Sunt spate

Am lipsit o saptamana din diverse si variate motive dar incetul cu incetul ma intorc la datorie:) Subiecte si idei noi sunt in cap, trebuie doar trebuie sa gasesc energie sa le pun pe bitzishori. Doua chestii interesante de care am auzit in ultimele doua zile :

  • Campania Mari Romani (TVR si EVZ). Un fel de 10 pentru Romania (Realitatea TV si EVZ anul trecut) care se vrea mai inteligent. Se vrea, dar nu stiu daca o sa reuseasca. Merita urmarita, daca nu din motive serioase atunci just for fun. Site-ul campaniei este destul de nefunctional, dar are o sectiune Mari Amari in care se pot face nominalizari pentru "cel mai rau roman". Pagina chiar se numeste rai.php. Deocamdata ma abtin sa-l votez pe Bula drept cel mai mare roman pentru ca sunt foarte foarte curios ce reactie o sa-mi starneasca "cel mai mare roman" plebiscitat de un intreg public televizualo-smsist si mai ales as vrea sa vad primii 10, "finalistii", sau primii 100, ce repartitie vor avea pe teritoriul geografic al tarii pentru ca am unele banuieli.
  • Cica intr-unul din anii trecuti Finlanda era sa vina la Eurovision cu Nightwish numai ca nu au trecut de preselectie. Asta ca intro la un viitor post despre aftermath-ul victoriei la Eurovision a celor de la Lordi, pentru ca mai am doua chestii de zis, asa ca membru a comunitatii metal:)
In alta ordine de idei, ma asteapta o adevarata proba de caracter:) Fara alcohol timp de 2 saptamani din cauza de antibiotice si fara tigari timp de minim o luna tot pe motive medicale. Oare ce-o sa se intample cu mine, o sa devin addict de guma de mestecat?:)))