Friday, May 12, 2006

Despre ce sa mai bloghez astazi

Pai daca n-am despre ce, mai bine sa nu, dar totusi nu pot. Pentru ca dupa o zi complet de cacao la job, unde ma mai aflu inca la ora asta iar birourile din jurul meu sunt goale (nu, nu lucrez, bloghez asteptand trenul), simt nevoia sa scriu un mic post pe blog asa sa ma simt eu mai bine. Prin ziare articole interesante ioc, astazi a fost refluxul in ambele mari subiecte ale momentului : povestea cu report-ul ONG-ului american despre copiii cu dizabilitati si stirea oficioasa cum ca raportul de tara din mai inca nu va preciza data aderarii, un reflux care sa aduca vesti bune inainte de weekend. O fi, dar m-am saturat de subiectele astea. Prin blogosfera n-am gasit nimic care sa ma atraga iremediabil... nici la mine... ba da, am avut o tresarire de umor si inspiratie la faza cu 118, dar mi-a trecut definitiv pe ziua de azi. Imi lipseste, pentru ca sunt oameni care chiar scriu bine, dar cred ca fac un compromis nedrept intre transpiratia pentru a tine blogul viu si inspiratia pentru a scrie lucruri interesante. Ma gandesc daca sa imi pun sau nu un counter sa am si eu statistici de access. Dupa care ce o sa se intample? O sa stau toata ziua sa vad daca creste? Si daca nu creste ce ma fac, m-apuc sa debitez tampenii cu frecventa mare ca sa creasca? Nu-mi pun. Nu-mi prea plac blogurile prea presonale (adica in care subiectele sunt personale) pentru ca imi dau o senzatie de voyeurism, nu stiu cat de bine e, dar nu ma simt confortabil cu chestia asta, intimitatile merg probabil mai bine la o bere decat pe un blog. Dar sunt oameni care scriu fain chestii despre ei asa ca merge cateodata. Acuma vine trenul si ma car. Bon weekend.