Wednesday, May 17, 2006

Altermedia again

Si de data asta promit ca e pentru ultima oara... am descoperit astazi un comentariu la un post de-al meu din 20 Februarie lasat de cineva de la Altermedia care se numeste Bogdan. In post-ul meu, "Nota 10 pentru Altermedia", criticam articolul publicat de ei despre stema imperiala a judetului Covasna (link-ul este in post). Il criticam pentru simplul fapt ca il gaseam gratuit, un gest stupid care are doar rezultatul ca ii incita pe oameni la atitudini extreme. Greseala mea a fost sa il calific drept un articol Altermedia, pe cand era preluat de pe divers.ro, cum imi explica Bogdan. Efectiv, n-am vazut link-ul pus in paranteza jos la finalul articolului. Bazandu-ma pe ceea ce era scris am dedus, citez, "ce fel de oameni scriu pe Altermedia" si pentru asta am fost taxat in comentariul sau de catre Bogdan. Dar comentariul mai are o a doua parte, foarte interesanta si foarte graitoare exact despre ce fel de oameni se semneaza cu homepage-ul Altermedia (nu stiu daca si scriu pe el, dar daca s-au semnat cu el se poate banui ca macar contribuie cu continut la acest site). Iata ce spune el despre utilitatea unui astfel de articol legat de acea nefericita stema :

"2. Stema reprezinta o problema mare dintr-un motiv foarte simplu: este un simbol al vremurilor imperiale, care pentru romanii din Transilvania au reprezentat mizerie, nedreptate, umilinta, batjocura si lipsa de drepturi, pe pamanturile lor. Stii cand au avut prima data romanii ardeleni drepturi, domnule roman emigrat? Stii cum erau tratati pe vremea cand stema la care nu vezi 'nici o problema' era in vigoare? Cainii nobililor maghiari aveau mai multe drepturi decat romanii!"
Tin sa remarc doar faptul ca nu am spus nicaieri ca nu vad 'nici o problema' cu stema, pentru simplul fapt ca nu m-am legat de stema in sine ci de actul de a alimenta opinia publica cu astfel de articole paguboase. In rest va las sa trageti singuri concluziile, I rest my case.