Friday, May 05, 2006

Albumul zilei

Albumul zilei, sau mai degraba albumul ultimelor saptamani, este "In the Arms of Devastation" (2006) al celor de la Kataklysm. Am lasat balta review-ul pentru ca mi-am dat seama ca imi lipseste exercitiul. Asa ca pana la primul meu review serios, ma limitez doar la a spune ca baietii canta canadian death metal, o amestecatura de stiluri de fapt foarte bine pusa la punct si perfectionata in 14 ani de cariera. Prima melodie e o mostra curata de death metal nord american cantata cu agresivitate, viteza si precizie. Ultima, in schimb, este o piesa lenta intr-un pur stil death metal melodic suedez si se termina cu 3 minute de zgomote ambientale care te cufunda in visare. Intre cele doua se regasesc cam toate stilurile de metal extrem posibile, inclusiv cateva riff-uri de black metal foarte inteligent plasate. Cam asa suna "In the Arms of Devastation", te loveste direct de la prima nota de te proiecteaza in scaun dupa care te trezesti la sfarsitul albumului ca visezi undeva pe niste dealuri verzi si indepartate cu nori grei de ploaie sprijinindu-li-se pe umeri.